Pierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli okazję doświadczyć pasji marki poprzez udział w aktywnościach skupiających się na lokalności. Gospodarzem wydarzenia był hotel Mercure Budapest City Centre. Ideą, jaka przyświeca marce Mercure, w ramach programu Discover Local, jest pokazanie, jak marka promuje lokalną kulturę, kuchnię i rzemiosło.
Poprzez Local Days marka Mercure realizuje swoją pasję związaną z lokalnymi inspiracjami i tradycją. W ramach programu organizowane są m.in. wydarzenia pozwalające ponać charakter wybranych lokalizacji. Miejscowe aktywności, poznawanie tradycyjnych smaków, odkrywanie kultury i rzemiosła regionu to tylko niektóre z jego elementów. Tym razem, w poniedziałek 16 grudnia marka zaprosiła grupę blogerów i influencerów do Budapesztu, by zapewnić im unikalne wspomnienia współgrające z zimową atmosferą stolicy Węgier. Wśród nich znalazła się trójka polskich blogerów: Travelover, The Traveling Onion i 101countriesbefore50.
Świąteczny Budapeszt
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja, żeby odkryć serce Węgier i poczuć wyjątkowy zimowy klimat stolicy tego kraju. Swoją węgierską przygodę goście rozpoczęli od kulinarnych warsztatów w słynnej, liczącej już blisko 90 lat cukierni Szamos Marzipan. Zadaniem grupy było przygotowanie tradycyjnych węgierskich fondantów, które są lokalnym przysmakiem świątecznego sezonu. Kolejną z desynacji był świąteczny jarmark przy Bazylice św. Stefana, gdzie blogerzy mieli okazję skosztować bożonarodzeniowych przysmaków, w tym miejscowego grzanego wina. Wśród pozostałych aktywności znalazły się także spersonalizowane atrakcje w hotelu Mercure Budapest City Center, który był gospodarzem wydarzenia. Wśród nich znalazły się dedykowana kolacja i degustacja win nawiązujących do kultury regionu.
Hotel w sercu Węgier
Hotel Mercure Budapest City Center, który przeszedł całkowitą renowację mieści się na słynnej ulicy Váci, w samym centrum miasta. Do dyspozycji gości jest 239 pokoi ulokowanych na 9 piętrach obiektu, z których rozpościera się widok na płynący Dunaj i urokliwą panoramę Budapesztu. Dzięki swojej lokalizacji hotel jest doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy chcą pozostać w centrum miejskich wydarzeń. Obiekt oferuje również przestrzeń konferencyjną. Goście pozostający w hotelu mają okazję spróbować lokalnych przysmaków w restauracji Winestone, serwującej inspirowane węgierską kuchnią menu z wyborem lokalnych i międzynarodowych napoi i alkoholi.
***
O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | all.accor.com
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/local-days-by-mercure-w-budapeszcie